Sky staff claim union site was blocked by management

Staff
at broadcaster Sky claim management has denied them access to a new trade union
website.

The
website, www.bectusky.org.uk,
run by broadcasting union Bectu, offers staff help and information. Sky staff
also claims access to BECTU’s principal site, www.bectu.org.uk, was blocked.  However, access to the site was restored
yesterday, said the union,

A
Sky spokesman asked by Personnel Today whether access had been restricted said
he could not comment on individual sites.

By Quentin Reade

Comments are closed.